یادگیری نکات طلایی بورس

در این سایت قرار است در مورد مباحث بورسی صحبت شود

یادگیری نکات طلایی بورس

۳۴ بازديد

سرمایه‌گذاری یک هنر است یک حرفه که اگربه صورت تخصصی آن را یاد بگیرید میتوانید از سرمایه گذاری خود لذت برده و بالاترین سود ها را کسب کنید.

مهمترین نکته ای که باید در رابطه با سرمایه‌گذاری در نظر داشته باشید این است که بدون دانش و مهارت کافی نباید وارد هیچ بازاری شد چون هرگونه فعالیتی بدون اطلاع کافی از بازار هدف می‌تواند ضرر زیادی به شما وارد کند.

یکی از انواع سرمایه‌گذاری‌ها، سرمایه‌گذاری در بازار بورس است، سرمایه‌گذاری در بورس یک مسیر است و برای گام برداشتن در این مسیر و موفق شدن نیاز به دانش و اطلاعات کافی و آموزش دارید ما در آکادمی بورس به دنبال این هستیم که مفاهیم اصلی بورس که میتواند در کسب سود بیشتر در این بازار به شما کمک کند را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم.
پیش از شروع فعالیت در بازار بورس با مفاهیم پایه آشنا شوید:

تحلیل تکنیکال چیست؟

تحلیل بنیادی چیست؟

آشنایی با اصطلاحات رایج بورسی

کد گیری بورسی

آشنایی با سامانه سجام

شاخص بورس چیست

برای تشخیص طلا از بدل، رنگ آن را کنترل کنید

شما می‌توانید با کنترل رنگ، به اصل یا تقلبی بودن طلا پی ببرید. در این راه تشخیص طلا باید رنگ طلا را بعد از مدتی بررسی کنید. اگر متوجه شدید که رنگ آن کدر شده و رنگ اصلی اش از بین رفته است یقین پیدا کنید که طلای شما تقلبی بوده است. این روش از بهترین روش‌های تشخیص طلا در خانه است. زیرا طلای اصل به هیچ عنوان تغییر رنگ نداده و تحت هیچ شرایطی رنگ آن از بین نمی‌رود. اگر بعد از مدتی متوجه شدید که طلای شما رنگ پس داده و رنگ اصلی آن از بین رفته است، در اصل بودن آن شک کنید. در این حالت می‌توانید با استفاده از راه‌های شناسایی طلا از اصل یا تقلبی بودن آن مطمئن شوید.

تشخیص طلای اصل با سرکه

برای چک کردن طلای خود، آن را درون سرکه بگذارید. بعد از ۵ دقیقه اگر سیاه شد، تقلبی و بدل است.

برای تشخیص طلا از بدلیجات، آن را گاز بگیرید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.